Microsoft обяви стратегическа промяна в своя бизнес с търговия на дребно. По-специално, всички фирмени магазини Microsoft Store ще бъдат затворени, гласи официалното съобщение от Редмънд.
Очаква се служителите от екипа на компанията за търговия на дребно „да продължат да обслужват клиенти от корпоративните офиси на Microsoft и да предоставят дистанционно продажби, обучение и поддръжка”.
Microsoft планира да продължи да инвестира в своите виртуални витрини в Microsoft.com и магазините за Xbox и Windows. Компанията също така ще промени работата на Experience центровете в Лондон, Ню Йорк, Сидни и Редмънд.
Затварянето на магазините на Microsoft ще струва на компанията около 450 милиона долара, които ще бъдат отразени в отчета за текущото тримесечие, приключващо на 30 юни. На първо място, това са разходи от амортизация и отписване на активи.
Всъщност, физическите магазини на Microsoft бяха затворени още от края на март, поради разразилата се пандемия от Covid-19 и въведените ограничителни мерки по целия свят.
За повечето хора, ОС като Zorin или тези с игрите – Pop OS им е напълно достатъчна.
Не е необходимо да се снася постоянно лична информация на Майкрософт.
Въх, недей! Тъкмо мислех да ходя да си купя нещо!
А, чакай, те не продават сандвичи.