Дистрибуторът на ИТ продукти АСБИС България добави слушалки TLC в портфолиото си. Гамата включва различни типове слушалки – безжични и кабелни модели, „тапи” и „over ear”.
TCL Electronics (съкратено от The Creative Life) е една от най-големите корпорации за производство на потребителска електроника и сред сред лидерите по брой регистрирани патенти на годишна база.
При избора на дистрибутор TCL е отчела взаимоотношенията на ASBIS с ключови партньори на регионалните пазари, както и успешния опит на компанията в стартиране и популяризиране на домакински уреди и електроника за крайни потребители.
„Очакваме дълго и ползотворно сътрудничество с международния холдинг ASBIS и си поставихме за цел да заемем значителен дял от пазара на аудио аксесоари тази година”, коментира Шарон Сяо, директор на отдела за интелигентна свързаност в TCL Electronics.
Гамата от TLC слушалки е представена от различни типове модели – безжични или с кабел, тип „тапи” или „over ear”. Разделени са на четири тематични серии:
- SOCL – за потребители, които искат да се откроят с ярък съвременен стил;
- MTRO – за градските хора, които основно се стремят да бъдат себе си;
- ELIT – първокласна колекция със сертифицирани Hi-Res високоговорители;
- ACTV – за любителите на спорта.
АСБИС България налага успешно нови брандове у нас, като се фокусира върху най-обещаващите пазарни сегменти. Слушалките на новата за българския пазар марка TLC вече са налични в търговската мрежа, уточниха от дистрибутора.
„Уверени сме, че стилният дизайн, уникалните иновативни технологии и най-важното – прекрасният звук и качество на слушалките TCL – няма да оставят безразлични нито потребителите, нито партньорите ни”, заяви Кристиян Спасов, продуктов мениджър в дистрибутора.
не може да се види магазина им без регистрация, което е много глупаво? за какво да се регистрирам като не знам дали ще купя нещо?