Хората започнаха да прекарват значително повече време в мобилни приложения, сочат статистически данни на компанията App Annie, която се занимава с анализ на мобилния трафик.
Времето, което потребителите прекарват в мобилни приложения, нараства с 40% през второто тримесечие на 2020 г., в сравнение със същия период на 2019 г., сочи публикуваният наскоро доклад.
Според данните за разглеждания период, месечният максимум на времето, прекарано в мобилни приложения, е нараснал значително, като през април надхвърля 200 милиарда часа.
През второто тримесечие потребителите по целия свят са изтеглили 34,5 милиарда приложения. 25,2 милиарда от тях са изтеглени от магазина Google Play, а 9,3 милиарда от App Store.
Делът на приложенията за игри, изтеглени от Google Play, е 55%, докато в App Store на геймърските апликации се падат 70% от приложенията, свалени през разглеждания период.
Потребителите по света са изразходвали рекордните 27 млрд. долара за мобилни приложения в периода април-юни. Притежателите на iOS устройства са похарчили $17 млрд., което е с 15% повече, в сравнение с първото тримесечие на 2019 г.
В световната класация на най-сваляните мобилни приложения лидер е TikTok. Китайското приложение за споделяне на кратки видеоклипове е също лидер по изразходвани пари. Facebook пък има най-голяма месечна аудитория.