Екатерина Недялкова е новият мениджър на Experian България

Българският център е един от основните двигатели за бизнеса на Experian, казва Екатерина Недялкова
(снимка: Experian)

Екатерина Недялкова поема управлението на Experian Bulgaria Global Delivery Centre, в който работят над 1000 човека в рамките на глобалната компания за информация и аналитични решения Experian.

Недялкова има над 15 години опит в международни компании, като 4 от тях е част от екипа на Experian България, с фокус върху стратегически бизнес трансформации и подобряване на оперативните процеси.

Тя се присъединява към екипа през 2016 г. като ръководител на ключова за компанията програма на глобално ниво за „Непрекъснато усъвършенстване и подобряване на процесите”. В началото на 2019 г. Екатерина поема управлението на програмата на глобално ниво, за четирите стратегически центъра за услуги в Experian – България, Коста Рика, Чили и Малайзия.

Experian присъства в България от 2004 г., като сега българският офис е най-големият център за регион Европа, Близък изток и Африка с над 1000 служители. „Българският център е един от основните двигатели за развитието на бизнеса на Experian. Нашите екипи обхващат целия цикъл по доставяне на един продукт – от разработване на софтуерните решения, през „big data” анализите до имплементирането им при клиентите и поддръжката”, каза Екатерина Недялкова.

„Моята роля ще бъде да продължим да надграждаме взаимоотношенията си с бизнеса и участието на българския офис в ключови проекти. Това ще даде допълнителни възможности и добавена стойност на българските екипи”, поясни тя.

Коментар