Apple нае главния изпълнителен директор на Warner Bros. Джей Пи Ричардс за шеф на маркетинга на развлекателната си услуга Apple TV+, съобщават различни източници в интернет.
Ричардс прекара 6 години в Warner Bros., като първоначално беше изпълнителен вицепрезидент по дигиталния маркетинг, след което стана главен изпълнителен директор.
Преди да постъпи в Warner Bros., Ричардс прекара 12 години в Universal, където беше старши вицепрезидент по дигитален маркетинг, припомня 9to5Mac.
Apple разширява лидерския екип на Apple TV+. Ричардс ще ръководи филмовата маркетингова стратегия на Apple TV+. Той ще заеме позицията от началото на следващия месец, когато официално ще се раздели с Warner Bros.
Привличането на Ричардс свидетелства за нарастващите амбиции на Apple да наложи на пазара оригинална филмова продукция.