Европейците възобновиха интереса си към таблетите

Потребителите в ЕМЕА са купили 14,6 млн. таблета през четвъртото тримесечие на 2020 г.
(снимка: CC0 Public Domain)

Доставките на таблети в региона ЕМЕА (Европа, Близкия изток и Африка) са се увеличили през четвъртото тримесечие на 2020 г. и възлизат на 14,6 млн. броя, според нови данни на IDC. Това е ръст от 11,7% спрямо същия период на 2019 г.

Увеличените продажби на таблети се дължат на продължаващото силно търсене от страна на образователните институции. През тримесечието са закупени 1,1 милиона устройства за нуждите на образованието, което е най-големият досега обем в този сегмент.

Продажбите за персонална употреба възлизат на 11,3 милиона устройства през четвъртото тримесечие (периода октомври-декември 2020), което е с 14,2% повече на годишна база, сочи анализът на IDC.

Samsung е лидер в доставките на таблети в региона на EMEA с продажби в размер на 4,092 милиона броя, или с 26,4% повече спрямо октомври-декември 2019 г.

На второ място е Apple с 3,588 милиона продадени устройства през тримесечието и дял от 24,6%, бележейки ръст от 17,1%.

Най-голям скок през разглеждания период постига Lenovo. Компанията е успяла да увеличи продажбите си със 152,8% в региона ЕМЕА, достигайки 2,671 милиона таблета.

Коментари по темата: „Европейците възобновиха интереса си към таблетите”

добавете коментар...

  1. :o)

    по-точно COVID върна интереса към таблетите…

Коментар