Популярната услуга Glovo вече и на българския пазар

Услугата Glovo се явява посредник между търговците и клиентите
(снимка: Glovo)

Едно от най-бързо разрастващите се мобилни приложения за доставка на стоки от различни категории вече е достъпно и на българския пазар. Базираната в Барселона стартъп платформа Glovo към момента оперира в над 20 държави и продължава да се разширява в региона на Европа, Близкия изток и Африка.

Отскоро компанията започна да предлага услугите си и в София. Планът на Glovo e да продължи развитието си в България, обхващайки други градове, в следващите месеци.

Софиянци могат да поръчват всякакви продукти и услуги от домовете си чрез Glovo – от готова храна от ресторанти и заведения, хранителни стоки от супермаркети, цветя, до фармацевтични продукти и др.

Сроковете за доставка са оптимизирани чрез сложни алгоритми, благодарение на което поръчките се извършват за максимално кратко време, казват от компанията.

„…Пристигането ни в България… засилва нашето присъствие в Европа и трансформацията в сектора за доставки: всеки ден повече потребители избират услуги, които предлагат бързи и персонализирани доставки”, коментира Едуард Рохас, отговарящ за стартиране на бизнеса на компанията в България.

По неговите думи, основна мисия на Glovo е да дава на хората „лесен достъп до всичко в града, в който те се намират”. Иновативното приложение идва в България в труден момент за повечето бизнеси и улеснява търговците да достигат до хората.

Glovo може да се свали от Google Play и App Store, съответно за потребителите на Android и iOS. Компанията продължава да набира нови партньори от различни категории и да качва техните продукти в приложението. Съвсем скоро предстои услугата да обхване всички райони в града.

Даунлоуд: Glovo за Android; Glovo за iOS

Коментар