MWC посреща виртуално една трета от аудиторията си

Много от традиционните големи изложители на MWC ще участват виртуално тази година
(снимка: MWC Barcelona)

Тазгодишният мобилен конгрес в Барселона (MWC) започва след десетина дена и организаторът GSMA публикува допълнителни подробности за това как подкрепя виртуалното участие в събитието. Асоциацията заяви, че очаква една трета от участниците да се включат виртуално.

Организаторът на мега-конференцията се стреми да привлече 35 000 присъстващи лично на Fira Gran Via. Този брой е значително по-малък от онези над 100 000 души, регистрирани в най-добрите времена на мобилния конгрес – точно преди избухването на Covid – но все пак конгрес с 35 000 участници в ерата след Covid-19 би било огромен успех.

Миналата година MWC бе първият голям технологичен форум, който отпадна заради пандемията. Сега Microsoft Teams е официалният партньор за видеоконференции и срещи за MWC21. Teams е интегриран в платформата за цифрови събития MyMWC.

GSMA заяви, че събитието „предвещава нова ера на свързаност и сътрудничество за мобилната екосистема” и ще надгражда уроците, извлечени от организирането на MWC Шанхай по-рано тази година.

Асоциацията проведе голямо събитие с лично присъствие в китайския град през февруари, докладвайки за около 25 000 присъстващи лично от 114 държави, отбелязва RCR Wireless. Все пак този брой беше по-малък от виртуалното участие: 175 000 души гледаха съдържанието на конференциите онлайн.

Много от традиционните големи изложители на MWC в Барселона – Ericsson, Nokia, Samsung, Oracle, Sony, Facebook и други – се отказаха от участие тази година или избраха да присъстват само онлайн поради опасения за безопасността.

Онлайн участниците в MWC21 ще могат да гледат сесиите на поискване, да се присъединят към изложбени обиколки на живо и да задават въпроси чрез чат на живо, съобщиха от GSMA. Ще има семинари за специалисти по специфични тематични области, подготвени от експерти и предназначени да насърчават дебатите по критични въпроси. Приложението MyMWC ще препоръчва персонализирани препоръки за срещи и контакти.

„За първи път чисто нови характеристики на хибридното събитие ще позволят на присъстващите и техните организации да създадат персонализирано преживяване за MWC Барселона, въплъщавайки темата на тазгодишното събитие, „Connected Impact”, каза Джон Хофман, главен изпълнителен директор на GSMA.

MWC Barcelona 2021 ще се проведе в периода от 28 юни до 1 юли.

Коментар