Пандемията тласна пазара на умните домакински уреди

В очите на потребителите смарт устройствата за дома са по-ценни от своите предшественици
(снимка: CC0 Public Domain)

Бързият напредък в технологиите превръща интелигентните домакински уреди и потребителски роботи в ежедневие за все повече хора, сочи ново проучване на анализаторската компания ABI Research.

Темпът на растеж на този пазар от втората половина на 2020 г. ще продължи и през настоящата година. В резултат, продажбите на потребителски роботи и интелигентни домакински уреди ще възлязат на 80 милиарда щатски долара през 2021. Това е с 40% повече в сравнение с 2020 г., според прогнозата на ABI Research.

Две са движещите сили за растежа. От една страна, в очите на потребителите новите интелигентни устройства са по-ценни от своите предшественици.

От друга страна, производителите разширяват предложенията си за домакински уреди с възможност за свързване и използване като част от интелигентния дом, предлагайки тази възможност не само в модели от най-високо ниво, както беше съвсем доскоро.

Комбинацията от повишена информираност на потребителите, по-голяма наличност на продукти и по-атрактивни цени дава основание на анализаторите да прогнозират, че пазарът на умни домакински уреди и потребителски роботи ще продължи да расте стабилно през цялото десетилетие.

Коментар