Идва виртуалното издание на “Биг Брадър”

Популярното телевизионно риалити шоу “Биг Брадър” ще разшири границите на своето присъствие като навлезе и във виртуалното пространство. От холандското поделение на телевизионната компания “Ендемол” съобщават, че се готви ново издание на шоуто, предназначено за виртуалния свят на “Втори живот” (Second Life).
Second Life е триизмерен виртуален свят с повече от 1 милион регистрирани потребители и собствена икономика и валута. Той е създаден от компанията Linden Lab от Сан Франциско.
“Ендемол” ще избере 15 участници в Second Life от различни страни, които ще трябва да прекарват поне осем часа дневно в специално конструирана стъклена къща през целия месец декември. Те ще се номинират и изгонват от къщата по същия начин, както в телевизионната версия, докато остане само един от тях. Победителят ще получи като награда виртуален остров в Second Life на стойност около 1675 долара.
В последните месеци много компании от реалния свят навлязоха в Second Life, привлечени от бързото му разрастване и големия брой потребители с добри технически познания. Сред тях са гиганти от различни индустрии като Toyota Motor Corp., Adidas AG и Sony BMG.
Неотдавна новинарската група Reuters също откри свое кореспондентско бюро в Second Life.
Според управляващия директор на “Ендемол Холандия” Пол Ромър, Big Brother Second Life представлява фантастична възможност за опознаване на виртуалния свят. Този опит ще помогне на компанията в бъдеще да разработва специфично съдържание за онлайн обществата.

Коментар