Близо половината тийнейджъри в САЩ казват, че използват интернет „почти постоянно“, според ново проучване. Водещи по популярност сайтове са видео канали като YouTube и TikTok.
Проучването сред 1316 тийнейджъри изследва технологичните навици на юношите и е проведено от Pew Research Center. Процентът на тийнейджърите, които съобщават, че са „почти постоянно“ онлайн, е значително повишен спрямо проучването на Pew от 2015 г., в което само около четвърт от младежите съобщаваха за подобно интензивно използване на мрежата.
Facebook вече не е толкова доминираща сила в живота на американските тийнейджъри, според новото проучване. Само 32% от американските младежи на възраст от 13 до 17 години казват, че сега използват Facebook. Това е наполовина по-малко в сравнение с онези 71% от тийнейджърите, които бяха казали, че използват Facebook в проучването на Pew през 2015 г.
Днес на мода са други социални мрежи и канали. Facebook вече е задмината от YouTube, TikTok, Instagram и Snapchat. YouTube, по-специално, се използва от 95% от тийнейджърите, според проучването, като близо 20% съобщават за почти постоянно пребиваване в платформата. Това го прави най-популярната социална мрежа, следвана от TikTok. Сред феновете на TikTok почти една четвърт съобщават, че са почти постоянно там.
Общо 97% от анкетираните казват, че използват интернет ежедневно. През 2015 година делът на юношите, които използват мрежата ежедневно, беше 92%.
Това е чудесна новина за работещите в ИТ сектора 🙂 Щом има балъци, всичко е точно и икономиката ще процъфтява 🙂