Клиентите на А1 България вече могат да следят статуса на различни процеси, свързани с обслужването им, в платформата Моят А1, съобщиха от телекома. Това става с новата услуга А1 Tracker.
По-конкретно, иновативната услуга дава възможност на потребителите да следят подадените от тях сигнали за технически затруднения с фиксирани услуги, както и инсталацията на нови услуги в реално време.
Функционалността A1 Tracker е безплатна за абонатите на телекома и може да се използва с регистрация в платформата Моят А1, уточниха от компанията.
Всеки клиент с регистрация в приложението или уеб портала на Моят А1, който е подал сигнал за техническо затруднение или сключил договор за нова фиксирана услуга, може да следи статуса на своята заявка онлайн, без да е необходимо да се свързва с кол центъра на телекома.
За потребителите това означава, че вече могат много по-ясно и лесно да виждат кога да очакват разрешаване на казуса или извършване на инсталацията.
Услугата 1 Tracker има специална секция, в която се влиза от нова икона най-отгоре на началния екран на Моят А1. Там клиентите ще виждат история на минали сигнали и поръчки с детайли за тях, както и активни заявки.
При наличие на активна заявка, в Моят А1 се визуализира автоматично банер на тракера с 4 последователни стъпки като етапи на обработка от въвеждане до финализиране. След клик на банера се влиза в детайли и конкретни срокове за отделните стъпки от процеса.
Клиентите могат да виждат актуален статус към съответната стъпка, в която текущо се намира тяхната заявка, и какво предстои като следващ етап до приключването ѝ.
A1 Tracker е поредната нова функционалност на платформата за самообслужване на клиенти Моят А1 – мобилно приложение и уеб версия. Моят А1 дава възможност на потребителите за пълен контрол на услугите, плащане на сметки и преглед на детайлна информация 24 часа в денонощието през компютър или смартфон.