Японската корпорация Brother е новият технологичен партньор на Националната волейболна лига (НВЛ). Компанията предоставя техническо оборудване за нуждите на българското клубно първенство, като целта е срещите от efbet Супер Волей да не отстъпват на европейските и световните стандарти в технологично отношение.
Корпоративната социална отговорност е сред основните приоритети на Brother, подчертаха от компанията, която участва в многобройни глобални инициативи, вкл. опазване на дъждовните гори и борбата с климатичните промени, както и устойчивото развитие в различни сфери.
Освен глобалните инициативи в областта на екологията и устойчивото развитие, Brother подкрепя спортни мероприятия в различни страни по целия свят, защото спортът развива у младите хора качества като дисциплина, екипност и отговорност, коментира Ивайло Апостолов, мениджър на Brother за България, Сърбия, Албания и Северна Македония.
„Волейболът е един от водещите спортове в България и традиционно създава много млади таланти, които успешно се реализират не само в родното първенство, но и в най-силните такива в Европа. Тези млади надежди от националните волейболни школи скоро ще бъдат основата на националния отбор, който през годините е донесъл на всички българи много поводи за гордост с постигнатите успехи”, каза Апостолов.
Националното първенство става все по-конкурентно и се радва на добра зрителска аудитория. От друга, страна технологиите навлизат все повече в спорта и в частност във волейбола и помагат на отборите, както и на съдийството за това, да осигурят честна, навременна и обективна оценка на всяка една игрова ситуация, допълни мениджърът.
„Надяваме се на дългосрочно и ползотворно партньорство с Националната волейболна лига, така че с нашия принос българското първенство да стане още по-атрактивно за всички зрители и участници в него и също така бихме искали да бъдем част от успеха на един от водещите и най-успешни спортове на България”, заключи Ивайло Апостолов.