Чатботът А1 АВА отговаря за секунди на клиентите

Иновативният виртуален асистент A1 ABA съдейства незабавно с отговори по често повтарящи се запитвания и проблеми (илюстрация: А1 България)

Телеком операторът А1 България предложи още един начин, по който клиентите могат да се свържат с представител на компанията и да получат информация и съдействие – това е виртуалният асистент АВА (А1 Виртуален Асистент).

Чатботът обслужва неограничен брой клиенти едновременно и по различни теми, без това да води до изчакване. Благодарение на технологии с изкуствен интелект, A1 АВА се обучава и самоусъвършенства чрез реални примери от разговорите с потребителите. Тя общува с клиентите на български език, а речниковият ѝ запас надвишава 15 000 думи.

На този етап иновативният виртуален асистент съдейства незабавно с отговори по често повтарящи се запитвания и проблеми. Сред топ темите, по които АВА може да помага, са роуминг съвети и препоръка за подходящ план при пътуване, технически въпроси и затруднения с мобилни и фиксирани услуги, информация за договори, текущи сметки, начини на плащане, лимити и кодове за оторизация, както и въпроси, свързани с достъпа до Моят А1.

Чатботът има познания и за всички продукти и услуги от А1, предлагани на частни клиенти, включително A1 Xplore TV Go, Net box, застраховки, А1 клуб, A1 Wallet, Musicall, e-винетки, е-билет за градски транспорт, PUK код и други. За по-комплексни запитвания и проверки АВА пренасочва разговора към чат с дежурен сътрудник.

АВА общува с клиентите на български език, а речниковият ѝ запас надвишава 15 000 думи
(илюстрация: А1 България)

Виртуалният асистент обслужва над 1500 клиента дневно, като броят им се удвоява на всеки няколко месеца, тъй като потребителите се връщат повторно и харесват бързината, качеството и краткостта в отговорите.

АВА продължава да се „учи” на нови думи, изрази и теми, по които да помага. С увеличаване на броя хора, с които разговаря, точността на отговорите и функционалността на АВА нарастват непрекъснато. Паралелно с това, за обогатяване на знанията на АВА се грижи и екип от експерти.

Потребителите могат да се свържат с АВА, като кликнат върху иконата в долния десен ъгъл на продуктовата страница на A1.bg и А1 Помощник.

Коментари по темата: „Чатботът А1 АВА отговаря за секунди на клиентите”

добавете коментар...

  1. Дафинка Андреева

    Имам проблем с телевизията на а1

  2. Katya Georgieva

    Има ли проблем с телевизията на А1 .Варна кв.Младост няма тв.

Коментар