TechNews.bg
Водещи новиниИзкуствен интелектЛ@йфНоваторскиНовини

Чатботът А1 АВА отговаря за секунди на клиентите

Иновативният виртуален асистент A1 ABA съдейства незабавно с отговори по често повтарящи се запитвания и проблеми (илюстрация: А1 България)

Телеком операторът А1 България предложи още един начин, по който клиентите могат да се свържат с представител на компанията и да получат информация и съдействие – това е виртуалният асистент АВА (А1 Виртуален Асистент).

Чатботът обслужва неограничен брой клиенти едновременно и по различни теми, без това да води до изчакване. Благодарение на технологии с изкуствен интелект, A1 АВА се обучава и самоусъвършенства чрез реални примери от разговорите с потребителите. Тя общува с клиентите на български език, а речниковият ѝ запас надвишава 15 000 думи.


На този етап иновативният виртуален асистент съдейства незабавно с отговори по често повтарящи се запитвания и проблеми. Сред топ темите, по които АВА може да помага, са роуминг съвети и препоръка за подходящ план при пътуване, технически въпроси и затруднения с мобилни и фиксирани услуги, информация за договори, текущи сметки, начини на плащане, лимити и кодове за оторизация, както и въпроси, свързани с достъпа до Моят А1.

Чатботът има познания и за всички продукти и услуги от А1, предлагани на частни клиенти, включително A1 Xplore TV Go, Net box, застраховки, А1 клуб, A1 Wallet, Musicall, e-винетки, е-билет за градски транспорт, PUK код и други. За по-комплексни запитвания и проверки АВА пренасочва разговора към чат с дежурен сътрудник.

АВА общува с клиентите на български език, а речниковият ѝ запас надвишава 15 000 думи
(илюстрация: А1 България)

Виртуалният асистент обслужва над 1500 клиента дневно, като броят им се удвоява на всеки няколко месеца, тъй като потребителите се връщат повторно и харесват бързината, качеството и краткостта в отговорите.


АВА продължава да се „учи” на нови думи, изрази и теми, по които да помага. С увеличаване на броя хора, с които разговаря, точността на отговорите и функционалността на АВА нарастват непрекъснато. Паралелно с това, за обогатяване на знанията на АВА се грижи и екип от експерти.

Потребителите могат да се свържат с АВА, като кликнат върху иконата в долния десен ъгъл на продуктовата страница на A1.bg и А1 Помощник.

още от категорията

Изкуствен интелект открива интернет зависимост с 86% точност

TechNews.bg

7 тенденции в изкуствения интелект през 2026 г.

TechNews.bg

AI резюметата съсипват труда на кулинарните блогъри

TechNews.bg

AI не се отплаща, но компаниите увеличат разходите си за него

TechNews.bg

Тръмп наема 1000 специалисти за „Технологичната сила“

TechNews.bg

Южна Корея въвежда  всеобхватни регулации за изкуствения интелект

TechNews.bg

2 коментара

Дафинка Андреева 04/09/2024 at 14:26

Имам проблем с телевизията на а1

Отговор
Katya Georgieva 17/07/2024 at 16:36

Има ли проблем с телевизията на А1 .Варна кв.Младост няма тв.

Отговор

Коментари