Социалната мрежа Threads, разработвана от Meta (компанията зад Facebook), ще стане достъпна и в уеб версия за потребителите по-късно тази седмица. Досега услугата беше оптимизирана за ползване като мобилно приложение.
Потребителите на Threads и сега могат да четат отделни публикации в мрежата, но функционалността с такъв достъп е силно ограничена. Публикация на Уолстрийт Джърнъл твърди, че новата уеб версия на Threads ще бъде удобна за използване на лаптопи и настолни компютри.
Адам Мосери, изпълнителен директор на Instagram, заяви в петък, че уеб версията на Threads вече се тества вътрешно от Meta и скоро ще бъде представена на широката аудитория.
В същото време не е сигурно, че пускането на услугата ще стане тази седмица, тъй като ръководството на Meta може да преразгледа сроковете.
Липсата на пълноценна уеб версия на Threads се смята за една от причините популярността на новосъздадената социална мрежа да започне да намалява, след като привлече 100 милиона потребители през първите пет дни. Статистиката показва, че времето, прекарано в Threads от потребителите, е намаляло с 85% месец след стартиране на социалната мрежа.
Ако първоначално сайтът успя да привлече 50 милиона активни потребители месечно, то напоследък броят им падна под 10 милиона души. За сравнение, бившата Twitter, преименувана на X, сега има 363,7 милиона месечни посещения спрямо 237,8 милиона дневно към юли миналата година.
През следващите седмици Threads ще се научи по-ефективно да търси информация, публикувана от конкретни потребители. Шефът на Instagram заяви, че подобренията във функцията за търсене и подготовката за пускане на уеб версията на Threads са много по-важни от слуховете за появата на хаштагове в социалната мрежа.