Избран е изпълнител за доставката на 7 двуетажни електрически влака, които ще бъдат закупени със средства по Плана за възстановяване и устойчивост. Вчера министърът на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков подписа решението.
Обществената поръчка беше открита в средата на февруари, а в края на март бяха отворени офертите на участниците. Оценката показа, че офертата на полската фирма „Stadler Polska Sp. z o.o.” отговаря на всички изисквания на Възложителя.
Предложената цена е 300 513 279,50 лева, а срокът за доставка на подвижния състав е 26 месеца. Предстои в законоустановените срокове да бъде подписан договорът с избрания изпълнител.
Паралелно с това от днес започват преговорите с испанската компания „Patentes Talgo SL” за доставката на 20 „push-pull” влака, а обществената поръчка за доставка на 35 електрически мотрисни влака предстои да бъде възобновена на етап подаване на оферти със срок до 11 април 2024 г.
Нищо нема да върне парите на хората от Гърция на Българското черноморие -защото комуно-свинете изкрали и из-коруптирали всички алчни боклуци и управници и всички та сега там е по скоро кочина на ужасни цени и персонал който и български не говори не само тва но и са толкова алчни че корумпират още само за да смучат пари за украйниците – вместо това тез алчни и свръх богати от Украйна да беха набутани в палатки и да се спре с краденето на България и бюджета.
А иначе за 4 часа нощен експрес и в Бургас ама никой неще там не само заради мазута по пясъка и всички корупции ама и заради измамниците ииии какво ли не.
Докато има Рушия нема да има смисъл да се оправя и Тракия и други пътища до там само комунагите ще ходят там.
Споко тез мотрици мангустите ще ги оправят с камъни пак.
БДЖ няма проблем с капацитета, има проблем със скоростта. Ако имаше скоростен влак между София и Бургас, щяха да се върнат милиарди от туризъм в Гърция. Но затова трябва държава.
Страшно малоумие…