Конференция във Варна на 29 юни ще засегне значими въпроси за развитието на бизнеса. Digital4Varna: Next level SEO & Social Media Conference в хотел “Черно море” се фокусира върху създаването на съдържание и иновациите в сектора.
Програмата на конференцията ще обхване ключови теми като стратегии в SEO за 2024-2025 година, маркетинг на съдържанието, ролята на изкуствения интелект в SEO и специализирани подходи за SEO в хазартната индустрия и електронната търговия.
Качественото съдържание е това, което привлича потенциалните клиенти и задържа вниманието им върху брандовете, подчертаха организаторите. Информативните статии, интересните блог постове, увлекателните видеоклипове и визуално привлекателните графики не само носят стойност на аудиторията, но и показват експертиза, създавайки доверие и лоялност към компанията.
Конференцията ще разгледа силата на съдържанието, създадено от потребителите, и ще очертае насоки как да се използва успешно за изграждане на доверие и ангажираност. За най-успешните приложими Social Media AI инструменти и практики от SMM отдела на PayHawk ще разкаже представител на първия български еднорог.
„Съдържанието е в основата на всяка успешна кампания. Тази година искаме да подчертаем именно това и да предоставим на участниците най-новите тенденции и инструменти, с които да подобрят своите маркетингови кампании”, сподели Преслав Бобев, управляващ партньор в IMG Connect и организатор на конференцията.
Водещи експерти и професионалисти от индустрията ще споделят на Digital4Varna най-добри практики и реални примери за успех чрез използване на съдържанието за постигане на по-добри резултати в дигиталния маркетинг.
Digital4Varna: Next level SEO & Social Media Conference се провежда в партньорство с ключовите за бизнеса организации като Българска стопанска камара, Българска Екомерс асоциации и Българска предприемаческа асоциация.