Технологичният консултант Digitall обяви стратегическо партньорство с компанията за изкуствен интелект (AI) и автоматизация на клиентското обслужване Parloa. Сътрудничеството между двете фирми ще позволи на Digitall да подобри клиентското изживяване, особено в секторите с голям брой потребители като финансовите услуги, търговията на дребно, пътуванията и транспорта.
„Като комбинираме нашите решения, базирани на AI, с най-добрата в класа си технология на Parloa, можем да предложим значително конкурентно предимство на нашите клиенти – първокласно обслужване, съчетано с оптимизация на оперативните дейности и намаляване на разходите”, заяви Фабрис Берез, вицепрезидент Data&AI в Digitall.
Платформата на Parloa е „перфектно допълнение” към услугите, предлагани от Digitall, коментира Хана Валденмайер, вицепрезидент „Глобални партньорства” в Parloa. „Убедени, че заедно ще можем да предоставим на клиентите си възможно най-доброто обслужване”.
Parloa усъвършенства своите решения, базирани на AI, благодарение на експертизата и опита на Digitall в обработката на чат и имейл канали. Обединяването на възможностите на Digitall за автоматизирана обработка на рекламации, базирани на AI, с платформата на Parloa, ще осигури по-всеобхватно и ефективно потребителско изживяване и обслужване.
В допълнение, инфраструктурата на Digitall позволява на Parloa да предлага на своите клиенти поддръжка в непрекъснат режим 24/7 (24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата).