Лансират нов модел на управлявани ИТ услуги

51% от риселърите с добавена стойност (VAR) изпитват трудности при показване на стойността на управляваните услуги на потенциалите си клиенти. Нещо повече, над 40% мислят, че внедряването на управлявани услуги е прекалено трудно и отнема много време, сочат данни от скорошно проучване на Business Solutions Magazine, данни от което разпространи Бизнес Софтуер Дистрибутор.

„Традиционният модел „поправка при повреда” в ИТ поддръжката е проблематичен. Природата на модела представлява конфликт на интереси между компанията за поддръжка и нейните клиенти – колкото повече проблеми имат клиентите, толкова повече пари прави компанията за поддръжка. Това може да изглежда привидно добре, но компанията за поддръжка постоянно е в ролята на пожарникар, което я затруднява да предвижда годишния приход и възможностите. Прибавете това към многото фиксирани разходи за бизнеса, като персонал и помещения. Поради тези причини, заедно с прилагането на отдалечено наблюдение и управление (RMM), хелпдеск и други автоматизирани технологични решения, забелязваме нарастващо движение към управляваните услуги в последните години", казва Дъг Уилсън, генерален мениджър за GFI MAX RemoteManagement.

За да помогне на много компании за ИТ поддръжка, които се борят с нарастващия доход от управляваните услуги, GFI създаде програмата "Строителни кубчета към управлявани услуги" (Building Blocks to Managed Services). Тя е насочена както към потребители, които вече са започнали прехода към управлявани услуги, така и към желаещите да го направят. Building Blocks помага на тези фирми да увеличават доходите си с минимални промени в настоящите си бизнес операции.

"Програмата Building Blocks е поредица от лесно усвоими, бързи за внедряване услуги, които помагат на компаниите за поддръжка да спечелят повече договори за управлявани услуги както с подхода "стъпи и разшири", така и с цялостно предложение за управлявана услуга от първия ден”, добавя Уилсън.

Съгласно програмата, компаниите за ИТ поддръжка могат да предлагат на техните клиенти ежемесечен абонамент, като постоянно демонстрират своята стойност чрез автоматично отчитане и по този начин прибавят допълнителни приходи (както чрез проекти за поддръжка, така и чрез ново оборудване) до момента, в който клиентът стане готов за сключване на договор с фиксирана цена за управлявани услуги.

Програмата е достъпна на пазарите в Северна Америка, Великобритания, Централна Европа, Средния Изток и Африка.

Коментар