ERP и CRM за компаниите от ритейл сектора

На 3 и 4 юни 2010 година, в хотел RUI Pravets Resort в град Правец се проведе първата за България конференция на списание Progressive на тема „Посоки за развитие на модерната търговия в България – тенденции и перспективи“. На двудневния семинар, експерти от водещи български и чуждестранни компании в областта на производството, дистрибуцията и търговията с бързооборотни стоки, очертаха основните характеристики на сектора у нас и възможните насоки за неговото развитие. Сред лекторите бяха Никола Кошутич, анализатор Пазари, Euromonitor International, Александър Чампаревич, изпълнителен директор на супермаркети Пикадили, Мая Герасимова, директор Маркетинг, Белла България и други. 

Събитията Progressive Retail Network се провеждат вече дълги години в редица европейски страни, където се радват на значителен интерес. Първото българско издание на конференцията събра повече от 120 делегати, което гарантира бъдещия й успех и утвърждаването на семинара като място за среща на експерти и водещи мениджъри на търговски вериги, диструбутори, вносители, производители.  

Intelligent Systems Bulgaria се включи в първия панел лекции с актуална тема за промените в бизнес средата, за измененото поведение и очаквания на клиентите, за лоялността им към марката или веригата и важността на правилното управление на взаимоотношенията с тях. Лектор беше Калин Цветанов, Управител на Intelligent Systems Bulgaria, който изнесе презентацията заедно с Орлин Дочев, Управител на Next Consult.

„Печалбата не е първична цел за компанията. Тя е следствие от създаването на стойност за клиентите. А дали успяваме да създадем стойност за клиентите си, разбираме по това дали те са лоялни към нашите продукти или верига, дали продължават да ги предпочитат в период на криза и при наличие на такава конкуренция. Лоялността зависи от отношението ни към тях – познаваме ли потребителите, отговаряме ли на техните постоянно изменящи се нужди и изисквания, подхождаме ли индивидуално към всеки, знаем ли кои са най-ценните и кои са най-подходящите канали за комуникация с клиентите. Отговорът е да, стига да разполагаме с правилния инструмент за ефективно управление на взаимоотношенията с тях“, каза Орлин Дочев.

„Клиентите и бизнес средата се променят. Успешното управление на промените изисква детайлен поглед върху случващото се в компанията, а правилният отговор на компаниите е адаптиране на ресурсите и бизнес процесите чрез интегрирани и гъвкави системи за управление на бизнеса – ERP и CRM“, допълни Калин Цветанов, който разясни и конкретните ползи от внедряването на такива решения за различните фирми от ритейл сектора – вериги, дистрибутори и производители.

Освен с презентация, Intelligent Systems бе представена и със собствен щанд, на който екип специалисти от компанията отговаряше на въпроси и предоставяше допълнителна информация на делегатите.

Коментар