Пазарът на 3D телевизори ще започне да нараства бързо, въпреки че е налице силен задържащ фактор като недостига на съдържание.
Според DisplaySearch, продажбите на 3D телевизори ще се увеличат от 3,2 милиона броя през 2010 година до 18 милиона през 2011-та и до 91 милиона към края на 2014 г.
Производителите надминаха себе си с пускането на голям брой 3D модели през миналата година, забравяйки, че телевизорът е само инструмент за гледане, коментира DisplaySearch. Потребителите купуват 3D телевизор, само ако на пазара има достатъчно съдържание за него.
Всички играчи обаче са уверени в перспективите на 3D пазара и полагат максимални усилия, за да активизират доставчиците на съдържание, отбелязва DisplaySearch.
Основният проблем през 2010 година беше това, че към края й на пазара имаше едва 40 филма в 3D формат. Това е твърде, твърде малко…