Корейският гигант LG Electronics планира до 2014 година да стане топ производител на бяла техника в света. Компанията разкри на изложението CES в Лас Вегас през миналата седмица визия и агресивни планове за развитие на бизнеса с домакинска техника.
LG направи заявка за двуцифрен ръст през 2011 година, достигане на общи продажби от 20 млрд. щ.д. през 2014 година и позициониране като водещ производител на домакинска техника в световен мащаб.
Компанията планира да утвърди водещите си позиции при пералните машини и хладилниците и в същото време да постави стабилна основа за ръст в нови бизнес области като вградените уреди, премиалните пакетни предложения за кухнята и решенията, свързани с питейна вода.
“Тази година започва нова ера в развитието на домакинските уреди. Достигнахме до повратната точка, в която тази техника се управлява изцяло от процесори и компютърни кодове”, заяви Юнг-ха Лий, президент и главен изпълнителен директор на LG Electronics Home Appliance Company.
“Също както преди десетилетие автомобилите се превърнаха в компютри на колела, днес домакинските уреди минават през сходна трансформация”, допълни президентът.
През настоящата година LG ще концентрира усилията си върху промотиране на ключовите си иновации – Inverter Direct Drive при пералните и линейните компресори при хладилниците. В допълнение, компанията планира да подобри енергийната ефективност на технологиите си с над 30% в сравнение със съществуващите уреди и така да покрие и дори надхвърли най-стриктните изисквания за опазване на околната среда на пазарите по света, включително в Северна Америка и Европа.
По думите на Лий, LG ще продължи да работи за завоюване на водещи позиции при вградените уреди в държавите в Северна Америка и Европа, като се стреми годишните й продажби да достигнат 1 трилион корейски вона до 2015 година. Опирайки се на партньорството с Viking Range в САЩ, LG планира също да разшири влиянието си на пазара за вградени уреди в премиалния сегмент.
Компанията ще фокусира усилията си и върху засилване на маркетинга и развойната дейност за утвърждаване на новото бизнес направление за решения, свързани с питейната вода. За да си осигури присъствие на световния пазар в този сектор максимално бързо, LG разглежда възможностите за стратегически партньорства с вече утвърдени играчи в различни държави.
На регионално ниво LG ще се съсредоточи върху позициониране на компанията като премиален производител, особено на развити пазари като САЩ и европейските страни. За целта производителят ще работи още по-тясно с партньорски и клиентски организации за постигане на по-точни прогнози за продажбите и оптимизиране на логистиката.
За да постигне сериозен пазарен дял на развиващите се пазари като Бразилия и Африка, LG планира да създаде специални продукти, които отговарят най-точно на специфичните нужди на потребителите там.
По време на изложението CES 2011 LG представи пълна гама от интелигентни решения, базирани на технология THINQ. Чрез петте си основни характеристики – Smart Grid, Smart Diagnosis, Smart Access, Smart Adapt и Food Management, THINQ предлага на потребителите цялостно интелигентно решение за управление на домакинството по удобен и централизиран начин.
LG да наблегнат на внедряването на пиролизата, ултразвука и аераторите при пералните машини. Това ще доведе до тотално намаление на употребата на вода, перилни и особено употребата на калгон. Специално за инверторните директ двигатели, браво!