Manpower Inc. еволюира, за да предвиди нуждите на клиентите

България, гр, София, 31 март 2011 г.:  Manpower Inc. – компанията-майка на Менпауър България и първата компания в света за новаторски решения, свързани с човешкия капитал, обяви, че променя и развива своя бранд, за да отрази новата сложност и предизвикателства, предизвикани от Човешката ера. Manpower Inc. променя името си на ManpowerGroup, което отразява глобалното лидерство на организацията при предоставянето на своите клиенти на новаторски решения в областта на човешкия капитал. ManpowerGroup представи и нови лога, които ясно свързват работещите брандове на организацията и отразяват как групата от компании е създадена за решения и бърза реакция.

Надя Василева, управляващ директор на Менпауър България, Сърбия и Хърватска, обясни: „Ние разбираме, че за да отключим успешно страстта и потенциала на работната сила, работодателите се нуждаят от решения, създадени според специфичните им нужди. Ние от Менпауър България предоставяме на клиентите динамични и гъвкави решения, допълващи семейството от брандове на ManpowerGroup, които оперират по целия свят. Като организация ние продължаваме да еволюираме, предвиждайки постоянно растящите изисквания и нужди на нашите клиенти и развивайки силен набор от новаторски решения за човешкия капитал, които са базирани на самите бизнес операции и стратегически се изправят лице в лице със сложността на Човешката ера. Ние предвидихме това, разбираме предизвикателството и сме готови да обслужим клиентите с най-силния в индустрията набор от услуги и решения”.

В България Менпауър помага на работодателите да управляват променящата се сложност на местния пазар на труда, правейки възможно организациите и индивидите да постигнат всичко, което са си представяли, и още повече. Менпауър, която оперира на българския пазар повече от четири години, сега е част от ManpowerGroup.

В период след рецесия се наложи всеки да се адаптира към факта, че няма да има икономическа обратна промяна към „нормално”. Да се прави повече с по-малко стана реалност и за работодателите бизнес растежът ще дойде сега от достъпа до таланти, отколкото от достъпа до капитал. ManpowerGroup наблюдава от много години макроикономическите сили и тенденции, които влияят на работната среда по света, като в резултат на това идентифицира една нова глобална епоха: Човешката ера. Това е първата епоха, която е идентифицирана като такава, преди да отмине, и представлява време, в което самите хора започват да попадат в светлината на прожекторите, а отключването на човешкия потенциал става основният градивен елемент за растеж. Тази еволюция на Менпауър България като част от ManpowerGroup – компанията за новаторски решения, свързани с човешкия капитал, е породена, за да отговори на новата световна ера и отбелязва следващия етап за компания, която проправи пътя на това, което имаше предвид – да въведе наистина новаторски решения за човешки ресурси.

Днешният недостиг и дисбаланс на таланти, при който работодателите имат огромно желание да наемат подходящите таланти, но не могат да идентифицират правилните кандидати, изисква холистичен доставчик на глобални решения, както продължава да показва международното изследване на ManpowerGroup.

Разкривайки новото име и лого на компанията-майка в Ню Йорк, както и едновременно с това разкриване на новия брандинг в централата на компанията в Милуоки, Джефри А. Джорес, председател и главен изпълнителен директор на ManpowerGroup, добави: „Ние сме пионери в това какво означава да си компания за новаторски решения, свързани с човешкия капитал, не само за нашата индустрия, но и за по-широкия бизнес сектор на услугите и в крайна сметка в полза на настоящите ни и бъдещи клиенти и кандидати. Ние имаме забележителен принос с местен опит и ноу-хау и разбиране на всеки пазар, в който оперираме, и гледаме холистично на работната среда, което сме постигнали чрез интервюирането на повече от 12 милиона души всяка година и сме работили с хиляди компании от различен размер по целия свят. Тази проницателност означава, че разбираме в детайли човешкия потенциал и имаме уникалната позиция да предложим новаторски решения за човешкия капитал, които помагат на организациите и индивидите да са успешни.”

ManpowerGroup може да предостави решения на клиентите от подбор и оценка на кадри, обучения и развитие и управление на кариерата до преквалификация, аутсорсинг и консултации в областта на човешките ресурси. Бидейки едно цяло, новаторските решения за човешкия капитал на ManpowerGroup доставят стойност на клиентите за по-кратко време, за да са успешни на пазара.

Наборът от решения на ManpowerGroup включва: 

ManpowerGroup Solutions
Доставяйки на клиентите човешки ресурси, аутсорсинг услуги и базирани на постигнатите резултати инициативи за човешкия капитал, ManpowerGroup Solutions споделя риска и успехите със своите клиенти.

Experis
Новото име на бизнеса за комбинирани и консолидирани професионални услуги на ManpowerGroup, който ще бъде разгърнат с времето. Experis е глобалният лидер при професионалните ресурси и решения за човешката сила, базирани на реални проекти, които ускоряват бизнеса на клиентите. С дейност в над 50 държави Experis предоставя всяка година работна сила на професионални таланти, равнена на 53 милиона часа, и е специализиран в областта на информационните технологии, инженеринга, финансите и счетоводството и здравеопазването.

Manpower
Manpower е глобалният лидер при решенията за временни и постоянни назначения и ядрото на бизнеса на ManpowerGroup. Комбинацията от глобално присъствие и местен опит и ноу-хау позволява по-голяма гъвкавост и бързина в отговор на променящите се нужди на бизнеса, като доставя разнообразни решения.

Right Management
Right Management е най-голяма аутплейсмънт компания в света и световен лидер в областта на решенията за управление на талантите и кариерата, като е фокусиран върху продуктивността и оптимизирането на бизнес резултатите, за да помогне на клиентите да са успешни.

Коментар