Toshiba откри кол-център в Истанбул

Toshiba Европа отвори интегриран кол-център в Истанбул за следпродажбено обслужване на клиенти на ноутбуци и телевизори.

Служителите са обучени да предлагат решения за всички възможни ситуации и проблеми, съобщи компанията, като подчерта, че това е първият й подобен център в Европа.

Операторите ще определят дали продукта, за който клиентът се е свързал с тях, има хардуерен проблем и ще ги насочват към най-подходящия сервизен партньор на Toshiba.

Ако проблемът е причинен от липсващ или неизправен драйвер или настройка на BIOS, както и в случаите, когато нещо не е инсталирано правилно, операторът от кол-центъра ще предложи съвет и възможни решения на проблема по телефона.

Кол-центърът ще предлага и други услуги, като например възможност да се закупи удължаване на гаранцията или помощ в случай на проблеми с регистрацията.

Клиентите на Toshiba могат да се свържат с кол-центъра по телефон в рамките на работния ден. Освен това потребителите на марката в Турция могат да търсят помощ и през уеб форма за контакт. Центърът ще бъде обслужван от доставчика на бизнес решения Arvato.

Коментар