Новите източници на информация подлагат на изпитание традиционните методи за съхранение и анализ на данни. Днес само 15% от данните са структурирани във формат, разбираем за компютрите.
“Човешката информация”, т.е. данните във аудио-визуалните средства, имейли, текстове, социални медии и други съставлява 85% от данните в световен мащаб и осигуряват по-богато съдържание, благодарение на това, че се състоят от идеи и концепции. Нараства и количеството „екстремна информация”, генерирана от сензори и тагове, която предоставя нови възможности за организациите.
Ново изследване, проведено от името на HP, показва, че повече от 50% от информацията в една организация остава несвързана с другите данни, скрита и неизползвана. Всеки втори анкетиран изпълнителен директор посочва, че в компанията му липсва ефективна информационна стратегия, която да обхваща различните организационни звена, технологии и стратегически функции.
Нещо повече, само 2% от анкетираните CEO споделят, че в техните организации информацията може да бъде осигурена в 100% от случаите в нужния момент, за да се обезпечат необходимите бизнес резултати.
“Използването на информация в многото й различни форми представлява следващата голяма стъпка за придобиване на конкурентно предимство”, споделя Ян Задак, изпълнителен вицепрезидент, Бизнес продажби и маркетинг, HP.
Досега, предприятията бяха обвързани да използват само 15% от достъпните за тях данни. Портфолиото от решения на HP за оптимизиране на информацията позволяват на компаниите да използват 100% от своите данни, „за да стимулират проницателност, прозорливост и действие”, допълва Задак.
Компанията обяви следващото поколение информационна платформа HP IDOL 10, която дава възможност на организациите автоматично да разбират комбинацията от човешка и екстремна информация и да действат спрямо нея, като идентифицират идеи и модели в реално време на място.
Комбинацията между софтуер за обработване на информация от Autonomy (компания на HP) и енджин с висока производителност за анализи в реално време от Vertic (също компания на HP) позволява на организациите да анализират 100% от структурираната, неструктурираната или полуструктурираната информация.
Решението HP Social Intelligence, например, помага на организациите да се възползват от неструктурираните данни в социалните медийни канали, за да оптимизират опита на клиента, да управляват репутацията на марката, да подсилят ресурсите и да насърчат иновации за продуктите.
Разширенето портфолио от решения на HP за оптимизиране на информацията беше представено на пресконференция HP Discover във Виена. Новите решения помагат на т.нар. „Instant-On Enterprises” да превърнат информацията, интуицията и идеите в средство, коeто да насърчава по-ефективното взимане на решения.