Кой е насреща по поддръжката денонощно?

Представяме – ‬благодарение на онлайн платформата за ИТ специалисти‭ Talantix,‭ ‬една‭ ‬новосъздадена фирма. iSupport предлага отдалечена компютърна помощ и поддръжка,‭ ‬мрежово проектиране и конфигуриране.‭ ‬iSupport е едва на‭ ‬2‭ ‬месеца и нейните услуги‭ ‬ тепърва набират популярност. В духа на медийната си мисия ‬TechNews.bg‭ улеснява пътя на най-новите български технологични фирми като информира за тях.


В екипа: Александър Иванов – софтуерна администрация & поддръжка, операционни системи, бази данни, виртуализация, мрежова сигурност

Екипът на‭ ‬iSupport‭ ‬се състои от осем души,‭ ‬студенти в НБУ,‭ ‬с ръководител и организатор д-р Росен Иванов,‭  ‬преподавател в Нов български университет.‭ ‬Специално за‭ ‬TechNews.bg‭ ‬той сподели,‭ ‬че екипът е подбран според познанията им и страстта им в сферата на технологиите.‭ „‬Освен познания е необходимо да влагаш страст и усърдие в работата си.‭ ‬Такова е и кредото на компанията‭ “‬Вашите компютърни несгоди са наша тръпка‭“‬.

‭„‬Идеята за проекта се роди преди доста години,‭ ‬но все не и беше времето.‭ ‬Преди година реших,‭ ‬че е време да реализирам проекта,‭ ‬който постоянно отлагах.‭ ‬Така започна изграждането на iSupport.‭ ‬Отне ни около година‭  ‬да изградим сайта и да подберем най подходящите елементи,‭ ‬които да включим‭“‬,‭ ‬споделя д-р Иванов.‭

Как възнамерявате да намерите своята пазарна ниша,‭ ‬след като всички интернет доставчици предлагат поддръжка‭?

Съпортът на повечето интернет доставчици не е на добро ниво и не удовлетворява потребителите.‭ ‬Голяма част от работниците там не са квалифицирани за тази позиция,‭ ‬а тези които имат необходимите познания,‭ ‬доста често са претоварени и не могат да смогнат на голямото количество заявки,‭ ‬смятат от стартъп фирмата.

Потребителите не са ли надживяли ерата за използването на подобни услуги‭? ‬С‭  ‬излизането на Windows‭ ‬7‭ ‬и предстоящия дебют на пазара на Window‭ ‬8,‭ ‬нещата доста се опростиха.‭ ‬Има ли хора,‭ ‬които се обаждат на техник да им инсталира компютъра‭?


Виктор Гогошев – софтуерна поддръжка, операционни системи, системна оптимизация

Ще се изненадате каква част от хората нямат представа как да администрират компютъра си.‭ ‬Инсталацията не е чак такъв проблем,‭ ‬на всички ни е ясно,‭ ‬че и само с натискането на бутона‭ “‬Next‭” ‬ще се справите.‭ ‬Проблемите идват след това,‭ ‬още с инсталацията на драйвери.‭ ‬В момента предлагаме определен брой драйвери,‭ ‬събрани от официалните страници на производителите,‭ ‬за да улесним потребителите си.‭ ‬Един основен проблем е,‭ ‬че на страниците на някои производители се предлагат цялостни пакети,‭ ‬които инсталират множество ненужни приложения,‭ ‬сервизни станции и още куп други неща,‭ ‬които в последствие забавят работата на компютъра и дават пагубни резултати върху производителността му.‭
Ненавременната помощ и поддръжка на компютърната техника може да създаде сериозни проблеми‭ – ‬повреда на софтуер,‭ ‬загуба на ценна информация или имейл кореспонденция.‭ ‬Ние се стремим да помогнем на потребителите,‭ ‬за да останат доволни и отново да ни потърсят.

Освен вашата помощ за конкретен проблем какво още ще намерят потребителите на вашата уеб страница‭?

В момента изграждаме блог,‭ ‬в който публикуваме решения за често срещани проблеми.‭ ‬Там потребителите ще могат да намерят отговори на въпроси от всякакво естество,‭ ‬от това как да си инсталират Winamp‭  ‬до отговори за съвместимостта на хардуерни компоненти.‭ ‬Освен това,‭ ‬както споменахме,‭ ‬имаме секция с драйвери,‭ ‬която се надяваме да обогатяваме с времето,‭ ‬за да могат потребителите да инсталират само необходимите за техните компютри елементи,‭ ‬без допълнително да натоварват машината си.


Петър Вировски – изграждане на мрежи и мрежова администрация, софтуер & хардуер

От какви‭ ‬специалисти се състои екипът ви‭? ‬Как избирате кой да се заеме с конкретна заявка‭?

Подбрал съм екип,‭ ‬който да удовлетвори нуждите на потребителите от всякакво естество,‭ ‬като разбира се,‭ ‬познанията ни се препокриват в някои области.‭ ‬Имаме софтуеристи,‭ ‬хардуеристи,‭ ‬аз самият се занимавам с изграждане на мрежи.‭ ‬Опитваме се да работим в синхрон,‭ ‬като приоритет са нашите клиенти.‭ ‬При постъпване на заявка,‭ ‬я поема този,‭ ‬който може да разреши проблема максимално бързо.‭

Какви са плановете ви за бъдещето‭?

Още сме в самото начало.‭ ‬Надяваме се на благоразположението на потребителите.‭ ‬Влагаме‭ ‬110‭ ‬%‭ ‬от себе си.‭ ‬Времето ще покаже,‭  ‬но очакваме положителни резултати.

Планирате ли да навлезете и в бизнес сектора‭?

Това е един от аспектите,‭ ‬в който възнамеряваме да работим.‭ ‬В бизнес сектора имат необходимост от подобна услуга,‭ ‬защото там процесът е доста тромав.‭ ‬Естествено има много фактори за това.‭ ‬В повечето компании работниците не получават адекватно възнаграждение за работата си,‭ ‬съответно качеството се занижава.‭ ‬С преминаването на заявка от клиент през две или повече нива решаването на проблема доста се забавя.‭ ‬При нас това е избегнато и процеса на работа е доста оптимизиран.‭ ‬Големите корпорации имат нужда от подсигуряване,‭ ‬за да може дори когато дежурните им екипи са претоварени,‭ ‬всички клиенти да са удовлетворени.‭ ‬Това обаче ще се реализира в бъдеще,‭ ‬за момента се специализираме сред частните клиенти.

Кой са най–‬големите трудности,‭ ‬с които се сблъсквате‭?

При повечето компании основен проблем е подборът на персонал.‭ ‬В този случай сме доста облагодетелствани,‭ ‬защото успяхме да съберем разнородни специалисти,‭ ‬които също така са и приятели и състуденти.‭ ‬Това подобрява качеството на работата в пъти.

Друг проблем,‭ ‬разбира се,‭ ‬е финансирането.‭ ‬В момента сами сме си спонсори,‭ ‬което много ни ограничава,‭ ‬но се справяме.‭ ‬Важно е да работиш не само за пари,‭ ‬но и за удоволствие.‭ ‬Всичко се преодолява,‭ ‬стига да имаш желание за това‭!

Как могат клиенти да се свържат с вас‭?

С нас можете да се свържете почти‭ ‬24/7‭ ‬чрез системата в уеб сайта ни‭ ‬www.isupport.bg. Отговаряме и на въпроси по скайп.‭ ‬В скоро време отваряме линии за всички мобилни оператори‭ ‬-‭ ‬за случаите,‭ ‬в които клиентите нямат интернет връзка.‭ ‬Тепърва ще усъвършенстваме системата си,‭ ‬но това е чарът на стартъп проектите. Надяваме се да отговорим на очакванията и нуждите на потребителите.‭ ‬Отворени сме към предложения как да станем по–добри.‭ ‬И най–важното е,‭ ‬че вашите компютърни несгоди са наша тръпка.

по темата: „Кой е насреща по поддръжката денонощно?”

добавете коментар...

  1. Росен

    Разбира се, че екипът на iSupport знае, че програмата за отдалечен достъп – Team Veiwer – е платена! Но ние, за разлика от някои други "support" компании не взимаме пари за отдалечена помощ-УСЛУГАТА НИ Е БЕЗПЛАТНА! Това Ви пояснява, че не използваме програмата с комерсиални цели! Все пак това е най-разпространеният и популярен софтуер за отдалечен достъп, затова го ползваме – за да сме най-открити за нашите клиенти. В най-скоро време ще имаме изцяло наша програма за отдалечена помощ и тя ще бъде представена на потребителите на isupport.bg! Благодарим Ви за пожеланията за успех и знаем, че на този свят и в частност в България – нищо лесно нема :))

  2. Виктория Стоилова

    В менюто има секция "Видео Уроци" влизате в нея има различни категории, избирате някоя и излизат всички уроци в нея. Проверете пак тук http://talantix.com/video-tutorial.php?vtid=1 или си направете ъпдейт на плъгините на браузъра или имате проблем с Flash/Air

    🙂 Поздрави екипът на Talantix!

  3. потребител

    Опитах се да намеря видеоуроците на сайта talantix , но той изглежда празен. Почти никой линк не работи.
    Също забелязах, че използвате teamviewer за отдалеченият съпорт – това не е безплатна програма за комерсиални цели. Т.е. лиценза и изисква да се ползва платена версия, ако се използва за цел печелене на пари. Съмнява ме господата да спазват това изискване. Иначе като цяло идеята е добра, само че в България хората почти не ползват подобни услуги. Тук цялата IT администрация на малкият бизнес се прави от братовчеди, племеници или приятели на малките бизнесмени или крайни клиенти. Единствено големите компаний биха ползвали услугите на професионалисти и то обикновенно с договор сключен с компания препоръчана от някой познат. Т.е. търгове, доказване на професионализъм, конкуренция са неприложими на БГ пазара, понеже шефовете не фирмите са абсолютно невежи и незайнтересовани от IT процесите в собствените си компании. Упсех момчета, но да знаете, няма да е лесно.

  4. Rosich

    Важно е да сме позитивни, да вярваме в успеха и той ще ни споходи! Дано има повече хора, които да мислят като нас и да станат наши приятели! http://www.isupport.bg

  5. Filip

    Действайте!! Успех!!!

  6. pokemon

    Да си направиш фирма, докато си още в университета – това е печеливш ход и дава освен опит, но и преднина пред останалите, които просто се надяват с добра диплома да си намерят работа след като се дипломират.

Коментар