Ericsson придоби част от Technicolor

 
 
Ericsson приключи сделката по придобиване на звеното за радио-телевизионно разпръскване на Technicolor – компания от сферата на медиите и развлекателната индустрия, базирана във Франция.
 
Сделката, обявена през март т.г., е на стойност 19 милиона долара. Потенциалната възвръщаемост на база печалба от обслужване на радио-телевизионно разпръскване за 2015 г. ще достигне 9 милиона евро, съобщи шведската компания.

Около 900 висококвалифицирани специалисти на Technicolor ще станат част от екипа на звеното „Глобални услуги” в Ericsson през идните месеци. Звеното за обслужване на радио-телевизионно разпръскване на Technicolor ще работи под марката на Ericsson.

Услугите за управление е един от приоритетите за Ericsson и компанията ще продължи да инвестира в тази сфера, заяви Магнус Мандерсон, изпълнителен вицепрезидент и директор на бизнес звено „Глобални услуги". С придобиването на Technicolor шведският гигант разширява своите услуги за управление в сферата на медийните компании.

Ericsson е номер едно сред независимите доставчици на „playout” услуги в скандинавските държави. След като въведе управлението на услуги за телекомуникационни оператори преди повече от 15 години, наскоро Ericsson пренесе този успешен бизнес модел и в други сектори на индустрията като комунални услуги и медии.
 

Коментар