Любопитни данни за потребителите на Mac и Windows изнесе компанията Qgiv. Нейното проучване показва, че притежателите на епълски компютри са по-щедри в благотворителни кампании.
Мак-потребителите са готови да дадат средно по $182, докато при ползващите Windows компютри този показател е $137.
Прави се паралел и между готовността за дарения и ползването на браузъри. Потребителите на Safari (браузъра на Apple) са склонни да дадат средно $168, следвани от потребителите на Chrome ($153), Firefox ($140) и IE ($138).
Най-големи суми за благотворителност са готови да дадат потребители с уникални имейл адреси – средно по 165 долара, като след тях се нареждат притежателите на Gmail акаунти ($143), AOL ($138), Hotmail ($128) и Yahoo ($120).
Щедростта на Мак-потребителите се обяснява с по-високото ниво на доходите им, коментира TheRegHardware.com. Допуска се също така, че те имат и по-висок морал от останалите.
Интересно, че тук никой не коментира зомбираните i-вентилатори. Що така?