vivatel обяви национален конкурс за дизайн на ваучери за предплатената си услуга. Наградният фонд от 3 000 евро ще бъде разпределен сред победителите в 3 категории – „Природата навън и у дома”, „Животът на града” и „Поглед отблизо”.
В надпреварата, която ще протече под мотото „Качи си имиджа”, ще бъдат допускани само авторски снимки, които не са показвани публично преди или по време на конкурса, а участниците трябва да имат навършени 18 години.
Заявките за участие и предложенията за снимки – дизайн на ваучерите за предплатената услуга на vivatel – ще се публикуват на интернет адреса на конкурса http://www.vivatel.bg/bg/image.php от 28 март до 15 април 2007 г. Изискванията за снимките са да бъдат в цифров формат, резолюция не по малка от 1,3 мегапиксела и размер до 3,5 мегабайта.
„Ние ценим хората и вярваме, че всеки носи скрит талант”, каза маркетинг директорът на vivatel Любов Кирилова. „С конкурса „Качи си имиджа” vivatel си поставя амбицията да провокира творческото начало в хората. Сигурни сме, че ще открием много и талантливи български фотографи”, сподели още тя.
Победителите в конкурса ще бъдат избирани на няколко етапа. От водещо значение ще бъдат оригиналността на идеята, артистичността, художествената стойност, качеството и съдържанието на представеното изображение.
Ваучерите за предплатената услуга на vivatel са 3 вида – на стойност от 10, 20 и 50 лева с ДДС. Визиите им представят рекламните лица на мобилния оператор Албена Денкова и Максим Стависки, дует КариZма, ЦСКА.