Уеб филмчета промотират Mini 2007

Първите брандирани филмчета на BMW се оказаха много успешен рекламен ход и съвсем логично от автогиганта продължават традицията за своя по-млад член на автомобилното семейство Mini Cooper.
Американското подразделение на BMW стартира сайт www.hammerandcoop.com, на който се излъчват шест епизода от приключенията на Хамър и Кууп. Хамър е екшън герой, а Кууп е неговата кола (идва от Cooper). Кампанията е изработена, за да промотира Mini 2007, тъй като за първи път от 2002 година насам се прави нов дизайн на тази марка коли.
Всъщност целта на уеб филмчетата е да изтъкнат някои атрибути на колата, която може да говори и сама да си казва кои са й предимствата. Например, в една сцена Хамър не може да намери ключовете за колата и Кууп казва: „само натисни копчето” и така демонстрира тази нова характеристика на Mini.
Кратките уеб филмчета представляват пародия на популярни ТВ шоу-програми от 70-те години на миналия век и са заснети така, че нарочно да изглеждат като нискобюджетни филми. Режисьор на филмчетата е Тод Филипс, а главен актьор Брайън Кален.
Онлайн кампанията е подкрепена от офлайн кампания в САЩ, която се състои от пускането на трейлъри в 1 900 кина, билбордове в Ню Йорк и Маями, плакати, принт реклама, както и допълнителни интернет кампании в MySpace и YouTube. Предлагат се също аксесоари и продукти за закупуване онлайн.
За две седмици от старта на кампанията с уеб-филмчета, на минисайта са отчетени 18 000 посещения. Освен това Mini става виртуален участник в играта Second Life, следвайки примера на Toyota Scion, Pontiac и Mercedes.

Коментар