Тим Вижън с нов управляващ директор

„В малка държава като България няма нищо по-важно от доволния клиент", казва Емилия Василева

„В малка държава като България няма нищо по-важно от доволния клиент”, казва Емилия Василева

Емилия Василева е новият управляващ директор на Тим Вижън България, съобщиха от компанията – партньор на Microsoft. Василева има над петнадесет години опит в ИТ сектора, като последните пет от тях са в областта на софтуерните решения за управление на бизнеса от компании като SAP, Microsoft, Infor, QlikTech и др.

Преди да поеме този пост, Емилия Василева отговаря за развитието на партньорската мрежа на SAP в България, където работи по проекти в сегмента на малките и средни предприятия, вкл. такива, финансирани по европейските програми.

Василева ще се опита да наложи нов подход в политиката на Тим Вижън, чрез изграждане на стратегически партньорства и решения, отговарящи на спецификите на частния бизнес в България.

„В малка държава като България няма нищо по-важно от доволния клиент. Ще работим по посока на разширяване на обхвата на услугите, които доставяме на нашите клиенти, а защо не и на продуктовото си портфолио”, коментира тя.

Тим Вижън ще предлага решения за оптимизиране на бизнес процесите, контрол на риска и повишаване на  конкурентоспособността на българските компании чрез внедряване на добри световни практики и стандарти за управление.

„Чрез установяване на стратегически партньорства, смятаме да увеличим високата добавена стойност на нашите проекти и да помогнем за устойчивостта на българските фирми в условията на една силно конкурентна икономическа ситуация“, допълни Василева.

Коментари по темата: „Тим Вижън с нов управляващ директор”

добавете коментар...

  1. MNSP

    Клиентите ги няма никакви, това е проблема, иначе има кой да ги обслужва

  2. Венета Милкова

    Да гледаме позитивно – това ще ни направи по-успешни. Моля ви, стига с това хейтърство!

  3. Драго

    Успех на г-жа Василева. Трябва да се работи така, че да бъдат клиентите доволни, разбира се. Дали има или не доволни клиенти, е субективна оценка

  4. Няма значение

    Майко мила, като чета гръмките слова които някой е надраскал или пък тази госпожа е наговорила, направо ми се повдига. Колко доволни клиенти видяхте пък вие в България? Самите индивиди не са доволни като хора, вие пък като киенти :))) само смях ме напушва като ви чета :))

Коментар