Google подготвя конкурент на Amazon Prime

Google разработва услуга, конкурентна на Amazon Prime, която позволява на потребителите да се абонират за безплатна доставка на стоки от различни магазини. Проектът Google Shopping Express е поверен на Том Фолоус  – мениджър, който ръководи няколко други услуги за електронна търговия на интернет компанията, съобщи TechCrunch.com.

Очаква се новата услуга да бъде представена по-късно тази година на конференцията за разработчици Google I/O. Засега не е известно на кои пазари ще се предлага Google Shopping Express.

По непотвърдена официално информация, абонаментът за услугата на Google ще бъде с 10-15 долара по-евтин от Amazon Prime, която струва 69 или 64 долара на година и осигурява доставка на стоки в рамките на деня от магазини като Target, Walmart, Walgreens и Safeway.

С пускане на Google Shopping Express лидерът в интернет търсенето ще се опита да капитализира скорошното поглъщане на BufferBox и Channel Intelligence и да засили позициите си на „онлайн-към-офлайн” ритейл пазара. Компанията ще използва BufferBox за доставка на стоките, а платформата на Channel Intelligence ще координира продажбите и доставките.

Коментар