Summer Cart набира популярност в Турция

Платформата за онлайн търговия Summer Cart има над 2300 клиента в България и чужбина

Платформата за онлайн търговия Summer Cart има над 2300 клиента в България и чужбина

Българската софтуерна компания Mirchev Ideas, разработчик на платформата за електронни магазини Summer Cart, отвори офис в турския мегаполис Истанбул.

Клонът на фирмата ще се развива от нейната дъщерната компания Summer Cart Yazilim Sanayi ve Ticaret Ltd. Sti., а управлението е възложено на доскорошния маркетинг мениджър в Mirchev Ideas Мена Мирчева.

Онлайн магазините в Турция са технически по-назад в сравнение с тези в България и единствено онлайн разплащанията с кредитни карти са значително по-развити и по-разпространени, сочи проучване на Mirchev Ideas. Родният продукт Summer Cart има по-богата функционалност и ценова гъвкавост от местните платформи и точно затова търговските фирми в Турция живо се интересуват от него.

„В момента имаме над 200 клиента в Турция, които са много доволни от платформата Summer Cart и открито ни подкрепят да дойдем на тяхна територия. Именно тяхното положително мнение за продукта и големият брой успешни проекти, които реализирахме за толкова кратък период, ни дават смелостта да навлезем директно в динамичния турски пазар“, сподели Мена Мирчева.

На нашия пазар Mirchev Ideas предлага към платформата за онлайн търговия Sumer Cart редица услуги с добавена стойност, интегрирани с нея – разплащания, интеграция с куриерски фирми, оригинални дизайнерски темплейти и др. Компанията ще запази тази фирмена политика и в Турция. Към момента Summer Cart има над 2300 клиента в България и чужбина.

Коментари по темата: „Summer Cart набира популярност в Турция”

добавете коментар...

  1. Марков

    Докато Съмъркарт пишат софтуер и искат закупуване на пакет, то “http://directno.com” предлага на търговците да започнат търговия с нулев бюджет. Родните търговци не са много склонни да инвестират и да закупуват софтуер, без да са видели резултатите, което е типично за нас. Относно Турция, според мен това е правилен ход, първо да се завземат съседните пазари. Турските производители имат нужда от подобен софтуер. Клуб НЛО пееха преди време: “Седем пъти в Турция да ида, седем пъти с дънки да се върна…”

  2. Иван

    Някои правят бизнес и печелят пари, други само седят и си чешат пръстите. Кучетата си лаят, керванът си върви.

  3. Saevar

    а ама те не били 4ак толкова развити тея камилари :),пак ще го кажа Турция са със средно IQ 88(което е най-ниското в Европа) , БГ със 94 (но имаме около милион необразовани цигани), та казвам го това понеже пак някой колега тук ше по4не с изцепките колко били развити … развити са ама в западната 4аст и за това правителството се опитва всякакси да ги образова ,та 4естито на Mirchev Ideas и успех.

Коментар