Microsoft предприе впечатляваща кампания за реклама на Surface 2 в британската столица Лондон. Гигатски, истински и работещ таблет се извисява на Трафалгар Скуеър, за да могат евентуалните купувачи да изпробват новото устройство.
Необичайният Surface има екран с диагонал 383 инча и червена поставка Type Cover 2, която позволява на лондончани да управляват устройството, ходейки върху огромните клавиши.
Гигантският таблет има размери 8,2х5,1 метра, или колкото на една къща. Налични са също напълно работещи USB и micro HDMI портове. Служители на Microsoft информират минувачите за възможностите на новия таблет.
По-рано тази седмица компанията представи модела Surface 2 с процесор ARM и Windows RT 8.1, както и Surface 2 Pro с Intel Haswell и Windows 8.1. Компанията нарече Surface 2 продукт, който потребителите не са виждали досега – той е мощен и функционален като лаптоп, но същевременно тънък и лек като таблет.
Майкрософт не разбраха вече почти 2 години, че или изпревариха желанието на хората или просто рискуваха прекалено и не успяха да уцелят. Факт е, че съвременното им виждане се харесва на твърде малко потребители, което да отговаря на досегашните им резултати. Въпреки активната им рекламна стратегия не виждам резултат от нея. Може би скорошна новина, че продали еди-колко си устройства в Китай. То оставаше и там да не продадат. Лично мое виждане е, че за да компенсират печалбите, ще въведат годишна такса освен за офиса и за операционната с-ма. Това е донякъде разумно, ако винаги ъпдейтваш до на-новото. Но при тези им цени… Хората все още са свикнали да заплащат еднократно за продукт. Надявам се да обмислят стратегията си, за да възвърнат доверието на потребителите. Хора разберете, не се харесва и се вижда всеки ден в магазините за компютри и техника. Първоначалния ефект е положителен, но след кратко време въпросът е как да сложа Win7. Това е истината за сега.
Не съм чувал сървър на Епъл да работи 10 години без рестарт или прекъсване… Както и не съм виждал друг персонален компютър от дърво, освен епълски 😉
Защо някой не попита, как се развиха продажбите на Surface 1? 🙂
Очаквам следващата маркетингова кампания да покрие цял бангладеш 🙂