Google печели повече от печатните медии

Приходите на Google от реклама през 2012 г. са повече отколкото тези на вестниците и списанията, взети поотделно

Приходите на Google от реклама през 2012 г. са повече отколкото тези на вестниците и списанията, взети поотделно

Не е тайна, че печатната индустрия умира, докато медийният бизнес в интернет продължава да расте. Нови данни хвърлят светлина върху задълбочаващата се тенденция.

Приходите на Google от реклама през 2012 г. са повече отколкото тези на вестниците и списанията, взети поотделно, съобщи Хенри Блоджет, главен изпълнителен директор на Business Insider, по време на конференцията Ignition 2013.

Отчасти, успехът на Google се дължи на спада при печатните медии, но също така е и икономически обусловен, тъй като преди кризата от 2007 г. нещата стояха по коренно различен начин.

Ако тенденцията продължи, в скоро време Google ще се изкачи на следващо ниво, като огромна част от парите за реклама ще отиват именно в интернет гиганта.

Коментар