Две трети от майките очакват да могат да си взаимодействие с марките в Twitter и да намират там полезна информация, сочи проучване.
67% от майките предпочитат полезната информация в Twitter, а не хумористични мнения, според проучване на Oliver Newton, на което се позовава британската компания Warc.
Много марки попадат в капана на мисленето, че трябва да имат комедиен акаунт в Twitter. Но резултатите показват, че хората ценят най-много информацията от брандовете. Не мислете, че трябва да сте комик в Twiiter, казват експертите.
Всяка майка следва средно по 32 бранда в Twitter, сочи проучването. Най-голям е интересът към състезания, промоции и информация за най-подходящото време за покупки. Четири от всеки пет майки (82%) следват знаменитости и много от тях използват Twitter, за да научат клюки за известните личности, вместо да четат списания.
Семейството и приятелите са много по-маловажни причини за присъствие в мрежата, като само 43% от анкетираните споделят, че Twitter им позволява да бъдат по-близо до тях. 77% от майките влизат в Twitter през мобилно устройство, както и повечето останали потребители, сочи още проучването.