Дама иска $54 милиона за изгубен лаптоп

Гневна потребителка на аукциона Best Buy отвори блог, в който ще разкрива порочни практики в онлайн търговията. 37-годишната Рейлин Кембъл от Вашингтон иска от Best Buy 54 милиона долара, твърдейки, че електронният търговец е загубил нейния лаптоп и впоследствие се е опитал да потули случая.

Дамата настоява да получи умопомрачителната сума, заради причинените й страдания покрай загубата на лаптопа, съобщиха US медии. Друга цел на американката е да изостри вниманието на обществото към осъдителното състояние на търговските практики спрямо собствеността на потребителите.

Кембъл заведе дело срещу Best Buy на 16 ноември миналата година, след като в продължение на шест месеца безуспешно се опитваше да разбере какво се е случило с нейния лаптоп, върнат на онлайн търговеца за поправка.

Според потърпевшата, компютърът е изчезнал от магазин на Best Buy във вашингтонско предградие, а служител на компанията е изфабрикувал запис, който прикрива кражбата, и шест седмици я е лъгал за сервизния статус на лаптопа.

Кембъл обвинява Best Buy в незаинтересованост и оскърбително отношение към нейните опити да предизвика разследване на кражбата и да получи компенсация.

Best Buy пък твърди, че е направил всичко възможно да обезщети своя клиент. От компанията съжаляват, че не са успели да решат казуса и се е стигнало до съд. През октомври търговецът преведе $1110 по сметка потърпевшата, без нейното съгласие.

На 25 януари съдът препоръча на двете страни да решат спора помежду си. Кембъл обаче не получи желаното обезщетение от Best Buy за причинените неудобства, покрай загубата на лаптопа, и ще продължи да търси правата си на следващото съдебно заседание по случая, насрочено за 22 февруари.

Коментар