Китайският е-гигант Alibabа влиза в САЩ

11main.com ще предложи на малките собственици на магазини „витрини” в интернет, чрез които да продават своите продукти

11main.com ще предложи на малките собственици на магазини „витрини” в интернет, чрез които да продават своите продукти

Китайският гигант в електронната търговия Alibaba планира инвазия в САЩ. Навлизането на американския пазар ще предшества IPO-то на Aliaba, което се очаква да бъде най-голямото в историята на хай-тек индустрията.

Е-търговецът ще оперира в САЩ под името 11main.com. Първоначално сайтът ще бъде достъпен за клиенти и търговци на дребно само с покана, а на по-късен компанията ще го отвори за всички потребители, предаде BBC.

11 Main ще предложи на малките собственици на магазини „витрини” в интернет, чрез които да продават своите продукти – независимо дали това са ръчно изработени слънчеви очила, книги или персонализирани калъфи за телефон.

По данни на Alexa, през миналата година Alibaba.com е бил 21-и по популярност сайт в Китай с чиста печалба в размер на 2,9 милиарда долара. Предвид очакваното IPO (първично публично предлагане на акции), логично е Alibaba да разшири дейността си и на пазари извън Китай.

Известно недоумение буди решението на Alibaba да избере име на сайта си, в което фигурира чувствителното за американците число 11. Ако бизнесът на китайския гигант в САЩ не потръгне, това може да се отрази негативно и на последващото IPO.

Коментари по темата: „Китайският е-гигант Alibabа влиза в САЩ”

добавете коментар...

  1. Драгомир

    А сега се сетих. 11 Септември. Ама името 11main по-прилича на 11 Май, което е съвсем друга дата. Какво се свързва в бг с числото 9? Ами по-скоро абсолютно нищо…

  2. Драгомир

    Какво значи 11? Защо не обясните. Между другото може би Китайците точно това са целели – все пак огромна компания, едва ли са действали ей така набързо с избора на име.

Коментар