Acronis съветва малките фирми как да се справят с технологиите

Малкият бизнес, който обмисля инвестиране в технологии през следващите 12 месеца, трябва да вземе под внимание някои препоръки, когато се стигне до възстановяване, сигурност и готовност след бедствие, посочиха от компанията Acronis.
„За много от малките фирми в сферата на малкия бизнес технологията е непозната област”, каза Уолтър Скот, главен изпълнителен директор на Acronis. „Без техническа поддръжка на място, много бизнесмени и хора, които вземат решения, отчаяно се опитват да определят кои технологични тенденции са реални и кои не си струват усилията им на този етап във времето, заяви Скот.
Собствениците на малки фирми трябва да обърнат внимание на няколко неща през 2008 г.:
Microsoft Vista. Все още много фирми от малкия бизнес се опитват да определят какво да правят с тази нова клиентска операционна система. Vista, въпреки всичките си подобрения, все още има някои хардуерни и софтуерни проблеми, посочват от Acronis. Много фирми чакат Service Pack 1 или следващия цикъл за обновяване на хардуера. Ако настоящите им системи работят добре, стабилни са, няма спешна нужда от обновление, казват експертите. Независимо обаче от операционната система на настолния компютър – Vista или XP – настоящите версии на Windows трябва да са в крак с последните осъвременявания и програмни поправки.
Съвместна работа. Разпределените работни сили изглежда са правилото, а не изключението. Следователно нуждата от технологии, които си съдействат, е по-голяма от всякога. Има много и големи решения на проблема със сътрудничеството, включително уикита, софтуер за отдалечен достъп и средства за уеб разговори. Дори нещо толкова просто, колкото споделени календари на групи, помага на големите екипи да се придържат към едно направление.
Web 2.0/SaaS. Моделът SaaS (Software-as-a-Service) и Web 2.0 са термини, които се използват от ИТ индустрията, за да илюстрират как софтуерът и уеб базираните приложения заемат централно място, измествайки сегашния стандарт на софтуерно присъствие върху вътрешнофирмени сървъри и работни станции.  Софтуерни услуги, които се хостват, като Salesforce.com и уеб базирана електронна поща, могат да осигурят незабавна възвращаемост на инвестицията и да добавят елементи за съвместна работа. Достъпът до приложения чрез браузър означава, че служителите могат да работят навсякъде, по всяко време, от всеки компютър. Това улеснява и софтуерните обновления на компютрите в офиса, тъй като по-малко приложни програми трябва да се зареждат отново и да се обновяват, посочват от Acronis.
Нов хардуер. Постоянно се пускат в продажба нови технологични продукти. Преди да направят решителната крачка, фирмите трябва да обмислят съвместимостта на новите устройства с другите, които вече използват. Хардуерните компании пускат нови модели няколко пъти в годината, така че първо трябва да се търсят онези продукти, които предлагат всички необходими възможности, а след това да се обърне внимание доколко мащабируемо е устройството, тъй като неминуемо то ще се промени отново в рамките на следващите 6 до 12 месеца, съветва Уолтър Скот.
Архивиране и възстановяване. Каквато и технология да внедри един бизнес, хората, които вземат решения по ИТ въпросите, биха били мъдри, ако имат решение за безотказно архивиране и възстановяване след бедствие на място – предварително, казват от Acronis. Най-добрият подход позволява на потребителите да прехвърлят лесно всичките си файлове и програми на ново устройство – независимо дали е същият или изцяло различен хардуер – в една стъпка, а не файл по файл: така нареченото „архивиране чрез изображение”. Теоретически, това са архиви, които редовно се правят по план или се правят точно преди да се инсталира новият софтуер например, така че винаги има по-стара актуална версия, която да се възстанови, ако нещо се случи.
Компании в малкия бизнес няма нужда да бъдат добре запознати с неясна терминология или да бъдат експерти във всяка технологична дисциплина, за да направят интелигентно ИТ решение, посочват от Acronis, чиито продукти у нас предлага Бизнес Софтуер Дистрибутор. Всичко, което е необходимо, е ясна представа за това какви бизнес цели те се опитват да постигнат. Има голям брой ИТ професионалисти, които са в състояние да помогнат при вземането на решения и внедряването им, включително местен риселъри, системни интегратори и доставчици на управлявани услуги (MSP) сред тях.

Коментар