Сайтът Хапни.бг (Hapni.bg) стартира услугата “Mobile Deliverer” за доставка на храна от различни ресторанти до дома и офиса. Потребителите могат да оформят поръчката си онлайн чрез софтуерна CRM система, пряко свързана със сайта.
Предприемачите от Хапни.бг посочват като предимство на тяхната услуга възможността за комбиниране на храна от различни заведения в една поръчка. Също така са налични два канала за поръчка – през сайта и по телефон, чрез Mobile Deliverer Call Center.
Благодарение на CRM системата, цялата дейност по поръчката се контролира автоматично – от момента на постъпването до момента на доставката. Обслужващият персонал е снабден с мобилни устройства със специализиран софтуер, който обменя информация с централния сървър на CRM системата в реално време.
В близко бъдеще се предвижда внедряване на два нови модула, непознати на българският пазар, съобщиха от компанията. Първият от тях ще позволява на клиентите чрез SMS да инсталират потребителски софтуер на своите мобилни телефони, за да разглеждат ястията от менюто на всеки един от ресторантите и да подават поръчка директно през своя мобилен телефон.
Чрез втория модул клиентите ще наблюдават своята поръчка в реално време, през сайта. Това ще бъде възможно благодарение на специални GPS модули, с които ще бъдат снабдени доставчиците. GPS координатите ще се предават от софтуера на мобилните устройства на доставчиците, ще се обработват от сървъра и ще се предават към интернет сайта.
В момента тече процес на включване на нови ресторанти към услугата Mobile Deliverer, уточниха от Хапни.бг.