Високотехнологичните компании Twitter и IBM сключиха партньорство, за да помогнат на бизнеса и институциите във взаимодействието с потребителите, анализирането на пазара и взимането на решения.
Партньорството обединява информация от цял свят, публикувана в Twitter, с облачни технологии за анализ, платформи и консултантски услуги на IBM.
„Twitter предоставя нови мощни очила, през които да погледнем на света. Twitter е едновременно платформа, която обединява стотици милиони потребители и бизнес професионалисти, като заедно с това показва тенденции”, коментира Джини Ромети, президент и изпълнителен директор на IBM.
Двете компании ще работят в три основни посоки. Първата е интеграция на информация от Twitter с облачни услуги за анализ на IBM. От новите услуги на база IBM Watson Analytics ще се възползват бизнес потребители и разработчици на приложения.
На второ място, двете компании ще предлагат решения за обработване на големи обеми данни за предприятия с цел подпомагане на взимането на бизнес решения. Първото съвместно приложение ще интегрира информация от Twitter с платформата IBM Experience One. Търговци и маркетинг специалисти ще могат да следят поведението на потребителите и да ги ангажират по-ефективно.
Трета посока на съвместна дейност е специализирано консултиране за бизнеса. IBM и Twitter ще доставят решения за банковия сектор, търговияте на дребно, потребителските стоки, туризма и транспортните услуги. Партньорството ще разчита на десетки хиляди консултанти от IBM Global Business Services.
„Партньорството с IBM ще промени начина, по който бизнесът взима решения – от идентифицирането на нови пазарни възможности до по-доброто ангажиране на клиенти, партньори и служители” заяви от своя страна Дик Костоло, главен изпълнителен директор на Twitter.