Световният доставчик на аутсорсинг услуги Сайтел отваря офис във Варна. Компанията планира да създаде повече от 100 нови работни места през настоящата година.
Офисът ще започне операции в началото на февруари 2015 г., като вече се набират кадри за него. Разширението на дейността се налага заради сключване на договор с нов клиент от телекомуникационния сектор.
Сайтел България стартира през 2006 г. в София и до този момент е наела повече от 600 души. Компанията предлага различни BPO (аутсорсинг на бизнес процеси) услуги, вкл. привличане и обслужване на клиенти, техническа поддръжка, програми за социални медии.
Услугите на компанията се доставят на 40 езика чрез 130 сайта в 23 държави. Само на територията на Европа работят 15 000 служители в страни като България, Дания, Франция, Германия, Италия, Холандия, Полша, Португалия, Сърбия, Испания и Обединеното кралство.
„В момента тече подбор за директор на сайта, мениджър обслужване на клиенти, ръководител екип и мениджър човешки ресурси, които да поставят основите на новия екип във Варна. Освен свободните управленски длъжности, компанията предлага длъжности на ниво специалист обслужване на клиенти”, поясни Мая Янева, директор на компанията в София.
“работните заплати”
А да, бях забравил най-новите тенденции – фирмите да рекламират работните из онлайн списанията за да може неграмотницте да се осведомяват възможно най-лесно. Обявяват се и шефските заплати до зам. главен директор.
Фофу ако си беше направил труда, то щеше да знаеш, че на нито едно от посочените от теб места няма примерни заплати. Освен интервюто за работа, което е смехотворна възможност, която предлагаш.
Ами защото знаят, че който го интересува наистина и има средна грамотност, ще си отвори я сайт за търсене на работа, я личният им сайт или ще отиде директно на интервю и ще разбере.
И примерна заплата за определена длъжност защо не кажат…