Потребителите на Twitter във Франция вече могат да превеждат пари помежду си онлайн, само чрез изпращане на туит. Новата функция е достъпна за всеки с банкова сметка във Франция и акаунт в Twitter, съобщи Файненшъл таймс.
Партньор на социалната мрежа в предоставяне на услугата е S-money – подразделение на банковия консорциум Groupe BPCE, който заема второ място във Франция по брой на клиенти.
Неотдавна Twitter започна да тества бутон „купи”, с помощта на който потребителите могат да пазаруват директно от социалната мрежа. Партньори на Twitter в това начинание са услугата за онлайн плащания Stripe в Сан Франциско, социалната търговска мрежа Fancy в Ню Йорк и маркетинговата компания в сферата на развлеченията Music Today.
Според анализатори, Twitter ще пробва нови начини за печалби, като си взаимодейства с банки и платежни системи. Социалната мрежа се нуждае също да докаже своята ценност като рекламна платформа. През настоящата година акциите на Twitter поевтиняха със 17%, заради забавения темп в ръста на потребителите, докато акциите на Facebook поскъпнаха с 35%.