Sony търси изход от кризата в развлекателния бизнес

Казуо Хираи се надява развлекателният бизнес да подсигури бъдещето на Sony

Казуо Хираи се надява развлекателният бизнес да подсигури бъдещето на Sony

Японският гигант Sony продължава да търпи загуби, като основната част от тях се падат на подразделението Mobile Communications. Ето защо компанията планира промяна в стратегията за флагманските си устройства, като започне да използва по-евтини дисплеи.

Но бизнесът на Sony не са само смартфоните. Японският производител разчита все повече на други направления, в частност – на развлекателния бизнес, става ясно от среща на CEO-то Казуо Хираи с инвеститори, за която съобщава Блумбърг.

Очаква се новите филми от сериала „Човекът-паяк” и разнообразното съдържание за PlayStation да донесат на компанията приходи в размер на 11-12 милиарда долара към 2018 г. През настоящата финансова година този бизнес на Sony ще генерира около 8,1 млрд. долара.

Фокусирането върху развлекателния сегмент е обосновано, тъй като в последните 18 години това подразделение на Sony винаги е било на печалба. Геймърската конозла PlayStation също е печеливш продукт за компанията.

Коментар