Компютрите си връщат лидерството при игрите

Компютрите са единствената платформа, на която могат да се пускат игри с виртуална реалност (снимка: egc.com)

Компютрите са единствената платформа, на която могат да се пускат игри с виртуална реалност (снимка: EGC)

Продажбите на игри за персонални компютри ще възлязат на 29 млрд. долара през 2016 г., спрямо $28 млрд. за конзолите, прогнозира анализаторската компания PwC. В следващите години РС-тата ще увеличават преднината си, в резултат на ръста в страни като Китай и Индия.

Само персоналният компютър е способен да използва най-съвременните технологии, прилагани в игрите, пише CNET. Така например, компютрите са единствената платформа, на която могат да се пускат игри с виртуална реалност.

Принос за популярността на РС-тата като геймърска платформа имат и кибер-спортовете, които изискват високи професионални умения, недостъпни за усвояване на конзолите.

В допълнение, услугата за цифрова дистрибуция Steam и нейни аналози позволяват на геймърите да получат достъп до игри от всяко място и по всяко време. Геймърските конзоли, от своя страна, използват обикновено оптични носители и така ограничават възможностите на потребителите.

По данни на IDC, през миналата година са продадени 308 милиона РС-та и само 30 милиона от най-популярните конзоли за игри – Xbox One, PlayStation 4 и Wii U. След известно отстъпление, очевидно компютрите си връщат лидерството като основна платформа за игри.

Коментари по темата: „Компютрите си връщат лидерството при игрите”

добавете коментар...

  1. AL

    “Лаптопите” не са “конзоли” но ти не знаеш.

  2. :o)

    Добро утро…казал учтивия ЛОС 🙂

    Лаптопите са си за ЛАмери 🙂

  3. лесно е

    Слава Богу!

  4. Станислав

    Разликата в графиката на дори среден клас пц и конзола е от тук до небето.

  5. Мда

    Аха – откриха топлата вода! 🙂 Ами естествено че PC то е най-добрата платформа!!! 🙂

Коментар