Броят на рекламодателите в YouTube е нараснал с 40% за една година, съобщават от портала, собственост на Google, в навечерието на конференцията за онлайн видео VidCon.
Водещите брандове, сред които Apple, Google, Coca-Cola, IBM и Microsoft, са увеличили разходите си за реклама в YouTube с 60%, според изнесените данни.
Наскоро Google публикува финансовия си отчет за последното тримесечие, съгласно който ръстът на приходите е обусловен в голяма степен и от рекламата в YouTube.
Фактор за повишените рекламни приходи в сайта е все по-дългото време, което младите хора (на възраст от 18-34 години) прекарват в YouTube. Видео порталът е трамплин за изгряващи звезди в шоу бизнеса, много клипове се радват на десетки милиони посещения. Броят на месечните гледания на Топ 100 най-популярни видеа в YouTube е нараснал с 55% за една година и в момента възлиза на 40 млрд.
Същевременно, YouTube работи съвместно с Nielsen и ComScore върху система за измерване, която позволява бързо сравнение на броя на гледанията в сайта и телевизията. Услугата Google Preferred пък дава възможност на рекламодателите да поместват своите материали само на 5% от най-популярните канали в YouTube.
По данни на E-Marketer, през миналата година пазарът на онлайн видео е нараснал с 52% до $5,8 млрд. Тази година се очаква ръст от 34% до $7,8 млрд., а делът на YouTube ще се увеличи от 19,3% на 20%.
Боклуци, съсипаха Ютюб с тия шибани реклами.
Половината време в този сайт се цъка върху най-различни хиксове за да затваряш рекламни прозорци.