М-Тел осигури управление на услугите през уеб

Абонатите на М-Тел вече могат да управляват използваните от тях услуги през интернет. Това е възможно с приложението “Моите услуги”, достъпно от сайта на оператора – в менюто „Моят М-Тел”.
Услугата „Web Self Service” позволява на потребителите да управляват набора от мобилни услуги, независимо къде се намират, стига да имат достъп до интернет. Всички секции от приложението са валидни за клиенти на договор и са достъпни след създаване на собствена регистрация на сайта на оператора.
В секцията „Семейство и приятели” потребителите могат да проверят, променят и добавят номер в услугата, ако предпочетеният тарифен план е с включени преференциални разговори към номера от мрежата на М-Тел.
Менюто „Оставащи минути” съдържа информация за изразходваните и оставащи безплатни минути от налични отстъпки, ако избраният тарифен план включва пакет минути.
С приложението „Моите услуги” клиентите имат възможност също да активират и деактивират услугите: GPRS, гласова поща и видеоразговори. 

Коментар