Лидерът на пазара за CRM услуги Salesforce.com обяви първия си продукт, специално разработен за нуждите на здравеопазването и свързаните с него сфери. Salesforce Health Cloud се явява революционен подход в грижите за пациента.
Облачното решение позволява ефективно управление на взаимоотношенията с пациенти, като се базира на опита на компанията в CRM (управление на взаимоотношенията с клиенти). С помощта на Salesforce Health Cloud доставчиците на здравни услуги могат да изградят „1-към-1” взаимоотношения със своите пациенти, да взимат по-бързо правилните решения и да се свързват с пациентите си от всякъде през всякакви устройства.
Salesforce Health Cloud разполага с функционалност за ежедневни известия, които позволяват навременно отговаряне на пациентски запитвания или напомняне за предстоящи събития. Софтуерът поддържа също клиентски профили и интерактивни клиентски досиета, централизиран многостепенен изглед на пациентската история, визуализация на клинични данни и много други функционалности.
Медицината се усъвършенства постоянно, става все по-прецизна и щадяща пациента, но в същото време ИТ системите, които би трябвало да подпомагат управлението и развитието й, изглеждат все по-консервативни и затворени, посочиха от Salesforce.com.
Днес човек може да закупи билет за кино или самолетен полет през интернет, да види пълна история на поръчките си от Amazon, да плати всичките си сметки онлайн и т.н. Salesforce.com иска да пренесе тези предимства на технологиите и в сферата на здравеопазването чрез новия си клауд-базиран продукт.