Да изпуснеш лаптопа си на пода, да бутнеш кафето си върху него или да го напълниш с пясък на плажа – това може да се случи на всекиго. Ако месеци наред си събирал пари, за да си го купиш, или си взел заем за целта, можеш само да приемаш съчувствия. Гаранционно обслужване в такива случаи няма. Е, в общия случай…
Гаранционно ремонтиране при случайна повреда на лаптоп обаче може да има и този подход е включен в програмата за разширената гаранция „No Matter What“ на Toshiba, която днес бе представена у нас. Този вид гаранционно обслужване включва пет различни компонента:
- разширена тригодишна стандартна международна гаранция на лаптопа;
- защита през първата година от случайна повреда;
- защита през първата година при кражба;
- защита през първата година при загуба на данни – възстановяване на данните, лиценз McAfee LiveSafe.
Мнозина потребители на лаптопи имат проблем с поддръжката заради случайни събития, като повреждат техниката си при независещи от тях обстоятелства, сподели Данко Иванов, мениджър „Цифрови продукти и услуги“ Toshiba Europe GmbH за България. Най-често това се случва в семейства, в които има малки деца. Нерядко белята е дело на домашен любимец.
Падания заради дръпнат кабел, заливане с напитки, посипване с прахообразни вещества като пясък, размазване на шоколад и захарни сиропи – това са обичайни „атаки“ към всеки домашен лаптоп. Но те се покриват от гаранционното обслужване на Toshiba у нас.
Тригодишната международна гаранция пък е добре дошла за всички, които често пътуват по работа. По време на своите работни дейности зад граница те могат да разчитат на сервиз, където и да се намират.
Едногодишната защита от кражба също е благодатно решение за потребителите на лаптопи. За да я използват, те трябва убедително да докажат, че техниката действително е открадната, подчерта Данко Иванов. В компанията нямат притеснения за евентуални злоупотреби с този параграф от гаранциите, защото практиката в други части от света вече е показала какви са най-честите „хитрини“.
Важно е да се отбележи, че разширената гаранция No Matter What на Toshiba обхваща всички модели, тоест и най-бюджетните. Дори лаптоп за 500 лева може да разчита на това обслужване. Естествено, включени са и всички хибридни компютърни устройства.
При случай на сервизен казус, пострадалата машина или се отремонтира, или се заменя с нова такава. Програмата се предлага безплатно за всички потребителски лаптопи на компанията до 31-ви март 2016 г. и изисква регистрация в рамките на 14 дни от датата на покупка.