Технологичните джаджи на Apple са предпочитани по-често за коледен подарък, в сравнение с продуктите на други компании, сочи проучване на анализаторската фирма Flurry, която принадлежи на Yahoo.
Както през миналата година, така и сега устройствата на Apple доминират по брой нови активации по Коледа, когато хората си разменят подаръци. Данните сочат, че от всички нови устройства, активирани в периода от 19 до 25 декември, близо половината (49,1%) се падат на iPhone и iPad.
За сравнение, в същия период на миналата година предпочитанието към Apple е било с 2,2% по-високо, заради новите фаблети iPhone 6 и iPhone 6 Plus, които излязоха през есента.
Междувременно, интересът към продуктите на Samsung се е повишил с 2,1% тази Коледа. Устройствата на корейската компания са на второ място в предпочитанията за подаръци с дял от 19,8%. Успехът на Samsung е свързан с общата тенденция на ръст в продажбите на фаблети, делът на които възлиза на около 50% от всички Android устройства.
Трето място заема брандът Nokia с 2% от всички активации. В челната петица попадат още LG и Xiaomi с дялове съответно 1,7 и 1,5%.
Статистиката сочи, че на 5,5-инчовия iPhone 6s Plus се падат 12% от активациите на нови епълски устройства по Коледа. Популярността на фаблета е за сметка на спада при смартфоните със средни размери – от рода на iPhone 6s с 4,7-инчов екран – и при малките таблети като iPad mini, който има 9% от всички активации на iOS устройства.
Но въпреки ръста в продажбите на фаблети, 4,7-иннчовите iPhone 6s и iPhone 6 заемат 65% от общия бой активации на iOS устройства. След тях се нареждат пълноразмерните таблети, вкл. iPad Pro, с дял от 14%. В частност, на iPad Pro се падат по-малко от 1% от активациите.
Ванчо, като не ти харесва, хващай мотиката и заминавай на село.
Да, модерни времена …
Модерно и актуално е да си хомосексуал и да имаш джаджите на Apple и да цъкаш фейсбоклук сайта.
Без това не може да се живеЙ – просто е задължително в противен случай човек ще бъде отхвърлен от соц. мрежата и обществото.